Програма гуртка

 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

ЦЕНТР ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ІМ. Є.М. РУДНЄВОЇ




ПОГОДЖЕНО

Протокол засідання НМР

відділу освіти виконавчого

комітету Бердянської

міської ради

від №

Голова НМР

___________Н.В.Скиртач


ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ відділу освіти

виконавчого

комітету Бердянської

міської ради

від №

Начальник відділу

___________В.М.Липський




НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ напрям

ГУРТОК «Говоримо англійською»





5 років навчання







Бердянськ – 2018

УКЛАДАЧІ:

Єфімова Тетяна Іванівна – керівник гуртка «Говоримо англійською» Центру дитячо-юнацької творчості ім. Є.М. Руднєвої відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Запорізької області

Шумська Оксана Олегівна – керівник гуртка «Говоримо англійською», Центру дитячо-юнацької творчості ім. Є.М. Руднєвої відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Запорізької області (філія ЦДЮТ «Дружба»)


Рецензенти:

Шиманович І.В., к.п.н., доцент кафедри іноземних мов БДПУ

Коробова О.О., учитель-методист англійської мови БСШ № 16 м.Бердянська




ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА



Актуальність навчальної програми «Говоримо англійською» пов’язана з активним процесом оновлення змісту і переорієнтацією позашкільної освіти на розвиток у дітей комунікативних компетентностей на засадах набутого лінгвістичного, мовленнєвого та соціо-культурного досвіду, про що сказано в новому ЗУ «Про освіту», ЗУ «Про позашкільну освіту».

Програма формує зацікавленість до знайомства з особливостями мовних конструкцій, реагує на освітні проблеми дітей, їх індивідуальні запити, труднощі, здібності та життєво важливі компетенції особистості.

Створення навчальної програми викликано необхідністю методично обґрунтувати специфіку діяльності гуртка «Говоримо англійською» з акцентом на розкриття творчого, інтелектуального та духовного потенціалу всебічно розвиненого громадянина України та сприятиме вдосконаленню, систематизації та спрощенню набуття навичок з фонетики, лексики, лінгвістики, краєзнавства та країнознавства у відсутності фактору примусу.

Навчальна програма реалізується в гуртку гуманітарного напрямку та орієнтована на вихованців молодшого, середнього та старшого шкільного віку віком від 9 до 17 років.

Програма є модифікованою та побудована на:

навчальній програмі «Сходинками до англійської» О. Осадчої (лист МОН України від 11.11.2014 № 1/11-17866);

 навчальній програмі «Англійська мова» Л.Токаренко (лист МОН України від11.11.2014 № 1/11-17866);

  • навчальній програмі основ інформаційних технологій з елементами

англійської мови за ред. Шкури Г. А., Ніколайко Н. Ю. (лист МОН України від 19.01.2018№ 1/11-66)

Метою програми є забезпечення повноцінного, своєчасного розвитку дитини, збагачення її інтелектуальної, вольової, емоційної, моральної та соціальної сфер у процесі оволодіння іноземною мовою, як засобом спілкування.

Основні завдання полягають у формуванні та вдосконаленні наступних компетентностей:

пізнавальної: оволодіння поняттями та знаннями лінгвістичного базового матеріалу, розвиток мовної та мовленнєвої компетенції дітей, формування пізнавального інтересу до англомовного світу, розширення кругозору дитини;

практичної: формування вмінь і навичок спілкування в іншомовному середовищі;

творчої: задоволення потреб особистості у творчій самореалізації,

позитивний емоційний та інтелектуальний розвиток дитини, формування

креативного мислення та творчого підходу при вирішенні навчальних завдань;

соціальної: виховання зацікавленості та поваги до звичаїв, традицій,культури англомовного світу, розвиток позитивних якостей емоційно-

вольової сфери (доброзичливе ставлення до людей з іншого середовища, бережливе ставлення до навколишнього світу, старанність, лідерські якості, толерантність).

Здійснення функціонального підходу до навчання передбачає розрізнення двох форм: усної (вимовляння, говоріння, аудіювання) та писемної (читання, письмо) у межах визначення тематикою та ситуацією, на базі сформованих навичок (фонетичних, лексичних, граматичних,орфографічних) виходячи з лінгвокраїнознавчих й країнознавчих знань.

Програма не дублює відповідні розділи програми початкової та старшої школи, використовуючи нові підходи до вживання передових методик у викладанні навчального матеріалу, введення нових технологій та форм контролю.

Програма передбачає навчання вихованців у групах початкового, основного та вищого рівнів. Групи формуються відповідно до вікових категорій вихованців та рівня володіння англійською мовою після моніторингу керівником гуртка наявного рівня знань за програмою попереднього рівня.Обов’язковою умовою навчання в гуртку початкового рівня є знання алфавіту, вміння рахувати до 10, вітатися в простій формі та назвати своє ім’я, обсяг ЛО (лексичні одиниці) близько 100.

На опрацювання навчального матеріалу відводиться така кількість годин:

  • 1-й рік навчання (початковий рівень) – 144 години на рік, 4 години на тиждень;

  • 2-й рік навчання (початковий рівень) – 144 години на рік, 4 години на тиждень;

  • 3-й рік навчання (основний рівень) – 144 години на рік, 4 години на тиждень;

  • 4-й рік навчання (основний рівень) – 216 годин на рік, 6 годин на тиждень;

  • 5-й рік навчання (вищий рівень) – 216 годин на рік, 6 годин на тиждень.

Програмою передбачено теоретичні й практичні форми проведення заняття. При викладанні матеріалу використовуються такі словесні і наочні методи роботи, як розповідь з показом ілюстрацій та відеофільмів, бесіди, опрацювання нового лексичного матеріалу, лекція-діалог, діалог-сценка, діалог-гра, рухлива гра-діалог, монолог-демонстрація, лекція-екранізація.

На заняттях основний час надається практичній роботі. До неї входить

вивчення англійських віршів, скоромовок, пісень, інсценізації творів, театральні постановки, ігри, створення творчих проектів-постерів та ілюстрацій до вивченого матеріалу, конкурси, заняття-віртуальні подорожі, взаємонавчання вихованців, тощо.

Програма початкового рівня передбачає:

широке використання наочності, різноманітність прийомів навчання, їх часта зміна;

використання ігрових прийомів навчальної роботи;

репродуктивний характер мовленнєвої діяльності вихованців;

переважання групових та фронтальних форм роботи;

регулярне проведення підсумкових занять з закріплення знань вихованців.

Програма основного рівня передбачає:

широке використання вправ, що стимулюють розвиток логічного мислення, ініціативності вихованців;

переважання вербальної наочності;

зростання ролі самостійної роботи вихованців;

формування навичок самоконтролю та самооцінки виконаної роботи;

використання індивідуальних, парних та групових форм роботи;

виховання працелюбності, старанності, сумлінного ставлення до праці;

використання навчального матеріалу, адаптованого до занять з вихованцями різного рівня підготовленості.

регулярне проведення підсумкових занять з закріплення знань вихованців.

участь вихованців у предметних конкурсах, вікторинах, тренінгах, інших заходах.

Програма вищого рівня передбачає:

послідовне здійснення комунікативно-пізнавального навчання;

використання прийомів, що спонукають до розвитку критичного мислення вихованців;

творчий характер навчальної діяльності вихованців;

широке застосування самостійної роботи вихованців;

використання колективних форм роботи;

використання навчального матеріалу, адаптованого до занять з вихованцями різного рівня підготовленості.

регулярне проведення підсумкових занять з закріплення знань вихованців.

участь вихованців у предметних конкурсах, олімпіадах, вікторинах,тренінгах, інших заходах.

Для більш успішного навчально-виховного процесу на заняттях використовується дидактичний матеріал: яскраві плакати, малюнки з зображенням предметів, істот та явищ, іграшки, ігри, посібники, роздатковий матеріал,різноманітні фото-, аудіо- та відеоматеріали, тощо.

Контроль за засвоєнням гуртківцями даної програми здійснюється через поточні перевірки знань та умінь впродовж усього навчання. Наприкінці

вивчення теми проводиться коротке опитування, вікторина, конкурс, святковий захід або виставка творчих робіт у гуртку. Також на кожному з рівнів навчання програмою передбачено введення «Мовного портфоліо» з метою підвищення мотивації вивчення англійської мови, прагнення самостійно й творчо оволодівати знаннями, виконувати завдання, що вимагають проявів критичного мислення, уяви, фантазії – неодмінна умова виникнення інтересу до навчального предмету.

Використання «Мовного портфоліо» дозволяє зробити процес іншомовного навчання більш прозорим для вихованців, допомогаючи їм розвивати здатність до відображення та самооцінювання, таким чином надаючи їм можливість поступово збільшувати свою відповідальність за власне навчання (додаток 1).






Початковий рівень, перший рік навчання

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН



Розділ, тема

Кількість годин

теоретичних

практичних

усього

1.Вступне заняття.Introduction.

2


2

  1. 2. Знайомство. Представляємо себе.Introducing yourself.

4

10

14

  1. 3. Родинне дерево та друзі.Family and friends.

4

10

14

  1. 4. Речі навколо нас.Things around us.

4

10

14

  1. 5. Час розваг. Free time.

4

10

14

  1. 6. Повсякденні справи.Daily routines.

4

10

14

  1. 7. Наше тіло. Our body.

4

10

14

8. Місце, де я живу.My home.

4

10

14

  1. 9. Місто. City.

4

10

14

  1. 10. Події у нашому житті. Life stories.

4

10

14

  1. 11. Мої вихідні.My weekends.

4

8

12

12.Підсумкове заняття. Result.


4

4

Разом

42

102

144


ЗМІСТ ПРОГРАМИ

  1. Вступ.Introduction (2 год.)

Теоретична частина. Знайомство з вихованцями. Значення оволодіння англійською та іншими іноземними мовами у сучасному житті. Ознайомлення з програмою гуртка, презентація гуртка для новачків. Правила поведінки в гуртку під час занять, на перерві. Інструктаж з техніки безпеки.


2. Знайомство. Представляємо себе. Introducing yourself (14 год.)

Теоретична частина. Знайомство («What`s your name? – My name is… Nice to meet you!»). Привітання і прощання (Greetings/Hi and bye!). Цифри (рахуємо до 100). Граматичні структури:«Hello, good-bye, How are you? - I`m fine». Let`s meet.Англійська ввічливість («Thank you. - You are welcome»). Хто ти є?(вік, стать, a boy, a girl, five, six, etc.).Неозначені артиклі. Дієслово to be. Введення поняття однини і множини іменників (-s/-es).

Практична частина. Практика вживання слів, виразів, граматичних структур за темами. Аудіювання: діалоги за темою «Знайомство: варіанти привітання». Проведення рольових ігор, комунікативних вправ за темами «Я ввічливий» та «Давайте познайомимось!». Розучування віршиків та пісень. Робота з портфоліо «Знайомтесь, це я!».


3.Родинне дерево та друзі. Family and friends (14 год.)

Теоретична частина. Члени сім’ї (husband, daughter, parents, etc.). Присвійні займенники (my, his, your, etc.). Дієслово to be. Im from… Країни світу (Germany, Egypt, the USA,etc.).

Практична частина. Відмічаємо на мапі вивчені країни світу. Створюємо кросворд «Вгадай країну». Рольова гра «Знайомимо британця з своєю родиною». Комунікативні вправи («Вгадай, звідки він-вона….» та т.п.). пунктуація: «велика буква» . Фонетичні вправи: наголос у слові. Розучування віршиків та пісень за темою. Діалоги та ситуації за темою. Робота з портфоліо за темами «Фото моєї родини» та «Країна моєї мрії».


4.Речі навколо нас.Things (14 год.)

Теоретична частина. Речі, які завжди з нами (credit card, bag, keys, etc.). Прийменники місця (in, on, under, etc.). Їжа та напої (meat, fish, fruit, etc.). Граматика. Present Simple: стверджувальна форма. Структура англійського речення (subject-verb-object: I like lemons).

Практична частина. Фонетичні вправи: вимова закінчень -s/-es у множині іменників; дзвінкі та глухі парні приголосні. Читаємо та говоримо: автентична їжа: Таїланд. Покращуємо розмовну англійську: союз but (We eat a lot of fruit. We don’t eat apples. = We eat a lot of fruit, but we don’t eat apples).

Практикуємо складання простого англійського речення. Говоримо про час. Рольова гра «Замовляємо напій в кафе» (практикуємо граматичну структуру «Would you like…?»та прислівника «just»). Робота з портфоліо.


  1. Час розваг.Free time (14 год.)

Теоретична частина. Заняття у вільний час (play football, do yoga, etc.). Present Simple: питальна форма. Стиль життя (live in a flat, walk to work, etc.). Present Simple: спеціальні запитання. Дні тижня та час (Monday, 7 oclock, etc.). Прийменники часу: on, at.

Практична частина. Покращуємо розмовну англійську: використання слів too/either. Сталі вирази з артиклем the та без нього (watch TV – listen to the radio, etc.).

Заповнюємо анкету «Мій вільний час». Практикуємо спеціальні запитання у вивченні тем «Стиль життя» (Where do you live? Where do you work? What do you do in your free time? etc.). Практикуємо написання своєї поштової адреси. Фонетичні вправи: короткі та довгі голосні; дифтонги. Слухаємо діалог та називаємо правильно дату та час події. Робота з портфоліо.


  1. Повсякденні справи. Робота. Daily routines. Work (14 год.)

Теоретична частина. Світ професій (a chef, to cook, etc.). Present Simple: питальні речення, короткі відповіді. Повсякденні справи (get up, have lunch, etc.).Present Simple: третя особа однини. Have got/has gothavent got/ hasnt got. Меседжевий сленг. Прикметник (big, small, old, etc.).

Практична частина. Аудіювання «Робочий день іноземців». Заповнюємо таблицю «Робота – місце - обов’язки». Проекти «Мій робочий день» (складаємо власний розклад) та «Робота моєї мрії».

Рольова гра «Знайомство з іноземцем». Практика спілкування: будуємо діалоги (What do you do?=Whats your job? – Im a doctor.), неприпустимі запитання при спілкуванні з іноземцем (How old are you? How much do you earn? etc.). Фонетичні вправи: вимова закінчення –es в третій особі однини в Present Simple, закінчень -er/-or в назвах професій, приголосні кластери (umbrella, green, brown, etc.).

Гра «Перевір свою увагу та пам’ять» (по пам’яті описати предмет, використовуючи прикметники з теми). Читаємо розповідь про іноземця, обговорюємо, відповідаємо на запитання. Робота з портфоліо.


  1. Наше тіло. Our body (14 год.)

Теоретична частина. Частини тіла (head, eye, foot, etc.). Have got/has got питання та короткі відповіді. Стан здоров’я (a bad back, toothache, etc.). Вживання неозначених артиклів при описі зовнішності. Дії та захоплення (run-go running, swim-go swimming, etc.). Модальні дієслова can/cant.

Практична частина. Практика спілкування: питаємо про речі; розпитуємо про здоров’я та даємо поради; Can you…?. Говоримо про популярні види спорту в США та Британії. Пишемо лист про своє захоплення. Проект «Збираємо аптечку». Фонетичні вправи: can/cant. Робота з портфоліо.


  1. Місце, де я живу.My home (14 год.)

Теоретична частина. Мій будинок (kitchen, garden, upstairs, etc.). Граматичні структури: There is/there are; How many…?. Одяг (shirt, tie, etc.). Present Continuous: cстверджувальна форма.

Практична частина. Робота з текстом «Переїзд до нового будинку». Проекти «Будинок моєї мрії» та «Обираємо одяг для вечірки в Британії та Україні». Практика спілкування: Інтерв’ю «Розкажи про свою оселю»; Як знайти когось…?; будуємо діалоги «На якому поверсі?» (порівняння американської та британської англійської, порядкові числівники); у магазині (-How much is this suit? –How much are these jeans? etc.).

Аудіювання «Модний показ». Рольова гра «На вечірці» (представляємо та описуємо гостей). Фонетичні вправи: буквосполучення th; вимова sh та j. Робота з портфоліо.


  1. Місто. City (14 год.)

Теоретична частина. Транспорт (bus, station, plane, etc). Види транспорту+прийменники in/on (in a car, in a taxi/on a bus, on a tram, etc.).Транспортні вказівники (check-in, terminal, etc.). Present Continuous: питальна форма.Past Simple: Was/were.

Практична частина . Практика спілкування: Were travelling by…/Were waiting for…; розмова по телефону «Що ти зараз робиш?»; порівнюємо теперішній тривалий час та минулий неозначений «Сьогодні я роблю…а вчора робив/не робив….». Фонетичні вправи: літера а у відкритому та закритому складах; наголос в коротких формах заперечень (arent, isnt, etc.). Читання: ми отримали листівку.

Проект «Відправляємо листівку з сонячного Бердянська». Говоримо про плани на майбутнє (Im meeting my friend this evening.). Говоримо про моє місцезнаходження (at a party, in the garden, etc.). Американська та британська англійська: відмінності (vacationholiday, etc.). Робота з портфоліо.


  1. Події у нашому житті. Life stories (14 год.)

Теоретична частина. Служби порятунку (police, ambulance, etc.). Граматичні структури: Call the police/fire brigade! Call an ambulance! Past Simple: правильні дієслова. Порядкові числівники та дати (the first, etc.). Past Simple: неправильні дієслова.Past Simple: заперечна форма.

Практична частина. Читаємо статтю про вчасний дзвінок до пожежної частини. Робота з текстом «Відважний пожежник». Рольова гра «Дзвінок до служби порятунку» (екстрені номери в Британії, США, Україні). Фонетичні вправи: проспелінгуй своє ім’я; правила читання дієслів минулого часу із закінченням –ed; наголос в англійському реченні.

Аудіювання «Моє життя»: порівнюємо градацію дитсадок-школа-інститут в Британії та Україні. Дати: письмо та вимова (the second of October – 2 October, etc.). Діалог «When is your birthday?» Вчимо віршик про неправильні дієслова. Робота з портфоліо.


  1. Мої вихідні. My weekends (12 год.)

Теоретична частина. Справи у вихідний день (wash the car, go shopping, etc.).Past Simple: питальна форма та короткі відповіді. Як побудувати діалог.

Практична частина. Практика спілкування: Що ти робив у свій минулий вихідний?; говоримо про популярні місця для відвідування у Британії та в твоєму місті.

Фотопроект «Моє місто». Аудіювання «Уікенд у Британії». Фонетичні вправи: інтонація в англійському реченні. Будуємо діалоги. Робота з портфоліо.


  1. Підсумок. Result (4 год.)

Практична частина. Анкетування. Тестування. Підбиття підсумків роботи за півріччя, навчальний рік. Планування на наступний рік.


ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Вихованці мають знати та розуміти:

  • назви членів родини;

  • назви країн;

  • речі, якими користуються кожного дня;

  • назви професій та відповідні дієслова;

  • кольори;

  • частини будинку;

  • види транспорту: міські та службові.


Вихованці мають вміти та застосовувати:

  • рахувати до 100;

  • розповісти про свою улюблену їжу та напої;

  • розповісти про свій вільний час;

  • назвати час;

  • дати характеристику предмету щодо його розмірів;

  • називати та показувати частини тіла;

  • вміти будувати речення за допомогою конструкції thereis/thereare;

  • виконувати та давати прості команди;

  • вживати та самостійно вибирати форму привітання, звертання;

  • вибирати самий вдалий варіант відповіді;

  • користуватися отриманими навичками.


Вихованці мають набути досвід:

  • правильного відтворювання прослуханого матеріалу;

  • активного слухання;

  • правильної вимови;

  • реагування на мову співрозмовника;

  • реалізування отриманих знань;

  • ведення діалогів та коротких монологів;

  • реалізації отриманих знань у грі.





Початковий рівень, другий рік навчання

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН


Розділ, тема

Кількість годин

теоретичних

практичних

Усього

  1. Вступне заняття. Introduction.

2


2

  1. Вдалий старт! Getting started!

4

14

18

3. Запрошую вас у гості! Youre welcome!

8

12

20

4. Плани на майбутнє. Future plans.

8

16

24

5. Світ навколо нас. The world around us!

6

14

20

6. Подорож. Travel.

8

12

20

7. Вдягаймося тепліше! Clothes.

6

10

16

8. Мої досягнення. My achievements.

6

14

20

  1. Підсумкове заняття. Result.


4

4

Разом

48

96

144


ЗМІСТ ПРОГРАМИ


Вступне заняття.Introduction. (2 год.)

Теоретична частина. Знайомство. Правила безпеки життєдіяльності. Правила роботи групи. План роботи і порядок проведення занять. Екскурсія по навчальному закладу.


  1. Я – англієць. Getting started! (18год.)

Теоретична частина. Вказівні займенники this/that. Правила пунктуації. Однина та множина іменників (a bookbooks,etc.). Порядкові числівники від 1 до 10 (onethe first, etc.). Національності (German, Ukrainian, Italian, etc.). Дієслово to be, запитання+короткі відповіді.Wh-questions з дієсловом to be. Мої повсякденні справи (wake up, have lunch, etc.). Present Simple. Заняття у вільний час (go jogging, read magazines, etc.). Слова-помагатори - usually, always, never і т.д. Граматична структура Would you like? Означений артикль the в назвах деяких країн (the USA, the Czech Republic, etc.). Звернення до людей за кордоном (Mr./Mrs.).

Практична частина. Відрекомендуй себе. Говоримо про дати та час. Фонетичні вправи: наголос (fourteen-forty); фонеми [i] та [i:]. Практика спілкування: Інтерв’ю-змагання – скласти якомога більше запитань іноземцю, щоб дізнатися більше про нього; гра «Вгадай зірку»; діалог «О котрій годині ми зустрічаємося та де?».

Робота над текстом про повсякденне життя англійських школярів та їх підробіток після школи. Збагачуємо свою англійську: вживання слів and, but, because у своєму мовленні.

Проект «Моє повсякденне життя». Вміти ставити спеціальні запитання з дієсловом to be. Вміти на практиці використовувати слова та вирази з теми, конструювати діалоги. Робота з портфоліо.


  1. Запрошую вас у гості. Youre welcome! (20 год.)

Теоретична частина. Члени сім’ї (grandmother, niece, etc.). Множина іменників: виключення (a child – children, etc.). Have/has got: питання та ствердження. Міські будівлі. Означений артикль the (a bankthe bank). There is/there are. Дорожні знаки. Меблі, частини будинку (armchair, kitchen,etc.). Прийменники місця (in, on, above, etc.). Present Continuous: короткі відповіді на запитання.

Практична частина. Вміти розповісти про свою родину, використовуючи вказівні займенники. Фонетичні вправи. Активне слухання. Вміти запитувати дорогу та показувати. Проект «Моя кімната»: описати, вживаючи лексику з теми та прийменники місця. Робота з портфоліо.


  1. Плани на майбутнє. Future plans(24год.)

Теоретична частина. Назви місяців, дати (June, 10 June, etc.). Наголос. Модальні дієслова сan/cant. Дні, дати, час. Прийменники часу: in, on, at. Назви професій (a mechanic, to repair, etc.). Порівнюємо Present Simple та Present Continuous. Місця та події: де провести вільний час (a theatre, a concert, a football match, etc.). Past Simple: дієслово to be. Стверджувальна та заперечна форми. Past Simple: дієслово to be. Питальна форма.

Практична частина. Англійська кожного дня: розігрування ситуацій «Ввічливе прохання» та «Робимо пропозицію». Активне слухання. Фонетичні вправи. Практика спілкування: слова, граматичні структури, вирази з теми. Робота з портфоліо.


  1. Світ навколо нас.The world around us! (20год.)

Теоретична частина. Назви шкільних предметів (History, Science, etc.).Past Simple: правильні та неправильні дієслова. Частини тіла (ankle, elbow, etc). Past Simple: питальна форма. В аптеці (sunburn, capsules, etc.).

Практична частина. Вимова німих літер. Вимова [id] y Past Simple. Говоримо про вміння людей. Активне слухання. Фонетичні вправи. Рольова гра «В аптеці». Практика спілкування: слова, граматичні структури, вирази з теми. Робота з портфоліо.


  1. Подорож. Travel (20год.)

Теоретична частина. Збираємо валізу (a ticket, a plane, go camping, etc.). Правила вживання go+прийменники. Going to: ствердження та запитання. Їжа та напої (beef, carrots, milk, etc.). Злічувані іменники. Незлічувані іменники.

Практична частина. Говоримо про плани на майбутнє. Активне слухання. Фонетичні вправи. Проекти «Сніданок моєї мрії» та «Рецепт моєї улюбленої страви». Розігрування ситуації «У ресторані». Практика спілкування: слова, граматичні структури, вирази з теми. Робота з портфоліо.


  1. Вдягаймося тепліше! Clothes (16 год.)

Теоретична частина. Одяг (shorts, boots, etc.). Ступені порівняння прикметників (cold – colder, hot – hotter, interesting – more interesting – the most interesting, etc.). Have to. На пошті (a stamp, a postman, a deliver, etc.). Розмова по телефону. Погода. Географічні назви (forest, lake, etc.). Прикметник: міри довжини, висоти (high, long, etc.).

Практична частина. Фонетичні вправи. Активне слухання. Проект «Вбрання моєї мрії». Розігрування ситуацій «На пошті» та «Переїзд до іншої країни». Практика спілкування: слова, граматичні структури, вирази з теми. Робота з портфоліо.


  1. Мої досягнення. My achievements. (20год.)

Теоретична частина. Повсякденні справи. Шопінг. Present Perfect. Життєвий досвід. Стверджувальна форма. Present Perfect. Заперечна та питальна форми. Досягнення людини (ride a horse, go a scuba diving, etc.) .Present Perfect/Past Simple.

Практична частина. Залишаємо повідомлення. Фонетичні вправи. Говоримо про свій життєвий досвід. Розігрування ситуації «В аеропорту». Практика спілкування: слова, граматичні структури, вирази з теми. Робота з портфоліо.


  1. Підсумок. Result. (4год.)

Практична частина. Анкетування. Тестування. Підбиття підсумків роботи за півріччя, навчальний рік. Планування на наступний рік.


ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Вихованці мають знати:

  • як орієнтуватись у конкретних мовних і мовленнєвих ситуаціях;

  • лексичні та граматичні структури з теми;

  • вказівні займенники this/that;

  • правила пунктуації;

  • правила утворення множини іменників;

  • порядкові числівники від 1 до 10;

  • національності (German, Ukrainian, Italian, etc.);

  • вживання дієслово tobe, запитання+короткі відповіді. Wh-questions з дієсловом to be.


Вихованці мають вміти:

  • робити складати міні-монологи та мікро-діалоги;

  • розуміти і орієнтуватись у навколишньому світі;

  • описувати навколишнє і своє середовище;

  • використовувати закономірності різних форм спілкування;

  • розпізнавати особливості національної та загальнолюдської культури,

духовно-моральних основ життя людини;

  • використовувати набуті знання та інші інформаційні джерела;

  • розповідати про свої повсякденні справи та заняття у вільний час.


Вихованці мають набути досвіду:

  • поєднання мовних та мовленнєвих навичок з лексики, граматики;

  • швидкого реагування в наданому форматі питання з теми;

  • користування надбаними знаннями у певній мовній ситуації;

  • формування індивідуальної думки з виниклої суспільної ситуації;

  • активної діяльності та організації власної трудової діяльності;

  • успішного співробітництва з іншими вихованцями у спілкуванні та

виконанні спільних завдань.




Основний рівень, перший рік навчання

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН


Розділ, тема

Кількість годин

теоретичних

практичних

усього

1.Вступне заняття. Introduction.

2


2

2. Справжній ти. The real you.

6

10

16

3. Перемоги та поразки. Winning and losing.

6

10

16

4. Місто та село. Town and country.

6

10

16

5. Кіномистецтво. Cinema Art.

4

12

16

6. Подарунки. Gifts.

6

10

16

7. Технології. Technology.

6

10

16

8.Культура та традиції. Cultures and customs.

4

12

16

9. Мислимо глобально. Global issues.

6

10

16

10.Світ письменництва. The written world.

4

6

10

11.Підсумкове заняття. Result.


4

4

Разом

48

96

144


ЗМІСТ ПРОГРАМИ


  1. Вступне заняття (20 год.)

Теоретична частина. Знайомство. Правила безпеки життєдіяльності. Правила роботи групи. План роботи і порядок проведення занять. Екскурсія по навчальному закладу.


  1. Справжній ти. The real you. (16 год.)

Теоретична частина. Особистість (generous, lazy, etc.). Заперечні префікси (un-, im-, etc.). Present Simple/Present Continuous: дієслова, що не вживаються у формі Continuous. Вільний час (chatting online, taking photos, etc.). Дієслово+інфінітив або –ing. Зовнішність.

Практична частина. Даємо оцінку характеру людини. Активне слухання. Фонетичні вправи. Заповнюємо анкету «Особисті дані». Практика спілкування: слова, граматичні структури, вирази з теми. Робота з портфоліо.


  1. Перемоги та поразки.Winning and losing. (16 год.)

Теоретична частина. Спорт (athletics, gymnastics, etc.). play/go/do+sport. Past Simple. На річці. Past Simple and Continuous.

Практична частина. Говоримо про зірок серфінгу. Активне слухання. Фонетичні вправи. Проект «Мої досягнення у минулому» та «Мій улюблений спортсмен». Практика спілкування: слова, граматичні структури, вирази з теми. Робота з портфоліо.


  1. Місто та село. Town and country. (16 год.)

Теоретична частина. Краєвиди: rural and urban landscape. Prepositions of movement: across, through, into, onto, etc. У селі. Прикметники для опису місцевості (clean, safe, ancient, fascinating, etc.). Населення.

Практична частина. Проекти «Моє місто» та «Будуємо маршрути містом». Складаємо листівку про цікаві місця у місті. Активне слухання. Фонетичні вправи. Практика спілкування: слова, граматичні структури, вирази з теми. Робота з портфоліо.


  1. Кіномистецтво. Cinema Art. (16 год.)

Теоретична частина. В кінотеатрі (action film, musical, western, etc.). Прикметники для опису фільмів (gripping, violent, etc.). –ed anding adjectives (disappointeddisappointing, etc.). Ступені порівняння прикметників. Граматика: asas, too, enough. Відомі актори та режисери.

Практична частина. Говоримо про улюблений фільм. Фонетичні вправи. Активне слухання. Розігрування ситуації «Купуємо квитки до кінотеатру». Складаємо рецензію на фільм. Практика спілкування: слова, граматичні структури, вирази з теми. Робота з портфоліо.


  1. Подарунки. Gifts. (16 год.)

Теоретична частина. У магазині (jewelers, newsagents, etc.). Шопінг та гроші (borrow, owe, spend, price, etc.). Present Perfect (for-since; How long…?). Present Perfect/Past Simple. Вагомі подарунки.

Практична частина. Фонетичні вправи. Активне слухання. Розігрування ситуацій «Даруємо та приймаємо подарунки» , «Купуємо одяг». Пишемо лист-подяку. Практика спілкування: слова, граматичні структури, вирази з теми. Робота з портфоліо.


  1. Технології. Technology. (16 год.)

Теоретична частина. Корисні гаджети (digital radio, games console, etc.). Граматика: will/going to. Фразові дієслова (put on, take out, turn on). Види листування: смс, дружнє та ділове. Граматика: may,might, could. Листування (Id be grateful if could…; I look forward to hearing from you…, etc.).

Практична частина. Призначаємо зустріч. Активне слухання. Фонетичні вправи. Навички офіційного спілкування. Складаємо текст офіційного листа. Практика спілкування: слова, граматичні структури, вирази з теми. Робота з портфоліо.


  1. Культура та традиції. Cultures and customs. (16 год.)

Теоретична частина. Мова жестів (wave, wink, bow, etc.). Фразові дієслова (stand up, turn over, lie down, etc.). Модальні дієслова: must, need. Американські фестивалі: Thanksgiving Day. Забобони. Умовні речення.

Практична частина. Активне слухання. Складаємо запрошення на свято. Фонетичні вправи. Розігрування ситуації «Приймаємо або відхиляємо запрошення». Практика спілкування: слова, граматичні структури, вирази з теми. Робота з портфоліо.


  1. Мислимо глобально. Global issues. (16 год.)

Теоретична частина. Глобальні проблеми (the arms trade, famine, war, etc.). Noun suffixes: -ation, -ion, -ness. Умовні речення. Second conditional. Озеленення планети. Стихійні лиха (volcano, collapse, destroy, etc.). Фрази для вираження своєї думки (In view…/ I believe…/ I think).

Практична частина. Проект «Мої побажання світові». Активне слухання. Фонетичні вправи. Пишемо твір «Якби я керував світом». Розігрування ситуації «Даємо пораду». Практика спілкування: слова, граматичні структури, вирази з теми. Робота з портфоліо.


  1. Світ письменництва. The written world. (10 год.)

Теоретична частина. Види публікацій (autobiography, comic, textbook, title, back cover, etc.). Present Simple: пасивний стан. Історія книги. Літературні жанри (crime, novel, detective, fantasy, etc.). Улюблені письменники підлітків. Фрази для опису книги/оповідання: Its set in…; In the end….

Практична частина. Проект «Мій улюблений письменник». Активне слухання. Фонетичні вправи. Розігрування ситуації «Купуємо книгу». Практика спілкування: слова, граматичні структури, вирази з теми. Робота з портфоліо.


  1. Підсумок. Result. (10 год.)

Практична частина. Анкетування. Тестування. Підбиття підсумків роботи за півріччя, навчальний рік. Планування на наступний рік.



ПРОГНОЗОВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Вихованець має знати та розуміти:

правила безпеки та правила спілкування;

PresentSimple/PresentContinuous/PastSimple;

свої особисті данні;

види спорту;

назви сільського та міського краєвидів;

про відомих акторів та видатні фільми;

про подарунки та одяг;

що таке «корисні гаджети»;

про глобальні проблеми;

види публікацій та сучасних письменників.


Вихованець має вміти та застосовувати:

організовувати робоче місце;

розповідати про свої емоції;

давати інформацію про себе;

висловити свою думку щодо вирішення глобальних проблем;

висловлювати свою думку стосовно характеру людини;

запитувати та розповідати про однокласників;

розповідати про спорт;

брати інтерв’ю у друга про його інтереси та захоплення;

описувати життя у місті та селі;

ділитися враженням про улюблений фільм;

порівнювати, запитувати та розповідати про свої вподобання;

розповідати біографію актора;

писати рецензію на фільм;

розповідати про різні магазини та подарунки;

запитувати й одержувати інформацію у магазині одягу;

писати діловий лист;

запросити на свято, прийняти або відхилити запрошення;

Вихованець має набути досвіду:

  • поєднанні мовних та мовленнєвих навичок з лексики, граматики;

  • висловлюватись не менше 10 реченнями;

  • швидкого реагування на питання з теми;

  • користування надбаними знаннями у певній мовній ситуації;

  • формування індивідуальної думки з виниклої суспільної ситуації;

  • активної діяльності та організації власної трудової діяльності;

  • успішного співробітництва з іншими вихованцями у спілкуванні та

виконанні спільних завдань.




Основний рівень, другий рік навчання

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН


Розділ, тема

Кількість годин

теоретичних

практичних

усього

1.Вступ. Introduction.

2


2

2. Під прицілом фотокамер. Caught on camera.

6

12

18

3. Озираючись на минуле. Looking back.

6

12

18

4. Гарна робота. A good job.

6

14

20

5. Тіло та дух. Body and mind.

8

14

22

6. Світ майбутнього. Tomorrow’s word.

8

14

22

7.Таємниці. Mystery.

6

16

22

  1. Справжня дружба. Real relationships.

8

14

22

9. Завзятий мандрівник. Globetrotters.

8

14

22

10.Гроші. Money.

6

16

22

11.Будь креативним! Be creative!

8

14

22

12.Підсумок .Result.


4

4

Разом

72

144

216



ЗМІСТ ПРОГРАМИ

  1. Вступ. Introduction (2 год.)

Теоретична частина. Правила поведінки в гуртку під час занять, на перерві. Інструктаж з техніки безпеки. Ознайомлення гуртківців з програмою, змістом та завданнями на навчальний рік.

  1. Під прицілом фотокамер. Caught on camera. (18год.)

Теоретична частина. Мода та стиль. Fasion ( patterns, shape, texture, materials, other). Порядок прикметників. Order of adjectives. Граматика: теперішній та майбутній часи. I can use different tenses to talk about the present and future. Читаємо про спостереження. I can understand a text about surveillance. Стійкі поєднання дієслів. I can identify and use verb patterns.

Практична частина. Описуємо одяг. I can describe clothes. Гра “Tell your partner…” Діалоги. I can discuss a disability. Фонетичні вправи. Complete these phrases from the radio show. Описуємо кумира за фотознімком. I can describe the people in a photo to someone. Неформальне листування.I can write a letter introducing to an exchange student. Робота з портфоліо.


  1. Озираючись на минуле. Looking back. (18 год.)

Теоретична частина. Feelings (afraid, proud, upset, etc.). Adjectives (happy, happiness, etc.). Минулі дієслівні часи. Past tenses. Граматика: used to. Читання.

Практична частина. I can describe how I feel. Читання. Read Kyle’s description of a memorable experience. Активне слухання. Listen to the beginning of a radio programme about Remembrance Day. Фонетичні вправи. Listen and repeat the sentences from the dialogue. Вправи та ігри. Як ти почувався вчора? How did you feel? Згадуємо минуле. Remembering the past. Особливі моменти. Розповідаємо про цікаві події з минулого. Амнезія. I can understand a magazine article about people with memory loss. Пишемо розповідь про своє дитинство. I can write a narrative. Робота з портфоліо.


4.Гарна робота! A good job. (20 год.)

Теоретична частина. Світ професій (stressful, menial rewarding, etc.). Граматика: відносні речення (who, whose, where, which and that). Освіта в нашому житті. Universities in UK. Граматика: відносні речення. Гендер та професії. Жіночі професії.

Практична частина. Читання. The best job in the world. Активне слухання. Education for life. Співбесіда. A job interview. Анкета для працевлаштування. Практика вживання слів. Qualities needed for job: confident, co-operative, creative, etc. Складання описових розповідей. Практика ведення діалогів та ігор. Act out your dialogue to the group. The group votes on whether the applicant gets the job. Сюжетно-рольова гра «What do you want to be I can write a letter applying for a job. Робота з портфоліо.


5.Тіло та дух. Body and mind. ( 22год.)

Теоретична частина. Тіло людини. Parts of the body (chin, hip, waist, etc.). Past Simple/Present Perfect. Проблеми здоров’я. Health issues. Idioms with parts of the body ( pulling my leg, etc.). Робота мозку. Mind over matter .Inside the body (bone, lungs, vein, etc.)

Практична частина. Вправи та ігри. Work in pairs. Здоровим бути модно. Записуємося до спорт центру. Можливості людського тіла. Активне слухання. Listen to six dialogues. Фонетичні вправи. Listen and repeat the phrases, coping the intonation. Розігрування ситуації по ролях (рольові ігри, імітації): «У лікаря». Альтернативна медицина. Write an announcement for an event or activity. Робота з портфоліо.


6.Світ майбутнього. Tomorrows world. ( 22 год.)

Теоретична частина. Комп’ютер та комп’ютеризація. Computing (app, username, network, etc.). Передбачення та прогнози на майбутнє. Speculating and predicting (could, may, might, will). Розумні машини. Future Perfect/Future Continuous.

Практична частина. Вправи та ігри. Are you a COMPUTER GEEK? Погляди на майбутнє. Наскільки ти технічно продвинутий? Проект «Капсула часу». Говоримо про плани на майбутнє. Пишемо про плани та прагнення на майбутнє. Активне слухання. Listen to a radio programme. Фонетичні вправи. How do you pronounce the abbreviations (Ghz, MB, RAM, etc.)? Проект «Моє бачення майбутньго»: описати картину свого бачення майбутнього світу. Робота з портфоліо.


7. Таємниця. Mystery. (22год.)

Теоретична частина. Злочин у маєтку. Crime at the manor. Compound nouns. Пряма мова (say and tell) Детективні письменники. Crime writers. Пряма мова: запитання. Кіберзлочини.

Практична частина. Граємося в детективів.” I can suggest solutions to a mystery”. Практика вживання слів, виразів, граматичних структур за темами: утворення питальних речень з дієсловом: could. Проведення рольових ігор, комунікативних вправ. “What kind of film do you like?”. Сюжетно-рольова гра «Шукаємо злочинця: хто це був?» Інформуємо про злочин. Активне слухання. Listen to Inspector Dalton talking to his assistant. Фонетичні вправи. Read the speaking strategy. Проект: “A crime story”. Складаємо фоторобот. Говоримо про недавні події. Письмо: запитуємо про інформацію. Допитуємо підозрюваних. Складаємо кримінальну історію. Робота з портфоліо.


8. Справжні відносини. Real relationships. (22год.)

Теоретична частина. Стосунки між людьми. Dating and relationships (ask somebody out, chat somebody up, fancy somebody, etc.). Граматика: ступені порівняння прикметників (less and least). Тварини наші друзі. Граматика: умовні речення. Idioms with heart and head.

Практична частина. Активне слухання. Listen to the radio documentary. Фонетичні вправи. LEARN THIS! True/False. Спонукаємо до спілкування. Вірші про кохання. Loves secret. Вгадуємо характер за зовнішністю. Проект «Моя майбутня родина». Робота з портфоліо.


9.Завзятий мандрівник. Globetrotters. (22год.)

Теоретична частина. Дістатися з пункту А в пункт В. Useful adjectives (cheap, slow, etc.). Граматика: пасивний стан. The passive. Дослідники. Неозначені займенники та їх похідні. Види транспорту для подорожі: переваги та недоліки.

Практична частина. Проведення рольових ігор, комунікативних вправ. Гра «Складаємо бюджет подорожі». Подорожуємо з друзями. Дискусія «Проблеми в дорозі». Описуємо місце перебування. Активне слухання. Listen to the account of Capitan Scotts last expedition. Робота з портфоліо.


10.Гроші. Money! (22год.)

Теоретична частина. Гроші та оплата (bargains, till, etc.) Краса за гроші. Умовні речення. Banking (PIN number, direct debit, etc.).

Практична частина. Граматичні вправи зі структурою: have someone done. Пишемо оголошення. Проект «Реклама». Активне слухання. Listen to three people talking about advertising. Фонетичні вправи: have. Talking about shopping. Чарівне життя. “The worlds Luckiest Man”. Я за кордоном: обмін валюти. Пісня “Doesnt mean anything”. Розпродаж. Даємо оцінку: Id say that I doubt that… Actually, etc. Дискусія «Чи можна купити щастя за гроші?» Робота з портфоліо.


11. Будь креативним! Be creative! (22год.)

Теоретична частина. Види музики. Musical perfomers (busker, string quartet, etc). Вуличне мистецтво. Видатні зірки сцени. Культурне життя. Describing music (beat, solo, etc). Складнопідрядне речення. Музичні фестивалі. Music around Europe. Граматика: визначальні слова (all, each, every, etc.).

Практична частина. Читання: Alonzo Clemons”, “Richard Wawro”. Активне слухання. Listen to Ellie and Alex discussing. Short-answer question. Переглядаємо книжкові новинки. Практика вживання слів, виразів, граматичних структур за темами. Speaking task. Проведення рольових ігор, комунікативних вправ. I can write a review of a book. Робота з портфоліо.


12. Підсумок. Result. (4год.)

Практична частина. Анкетування. Тестування. Підбиття підсумків роботи за півріччя, навчальний рік. Планування на наступний рік.



ПРОГНОЗОВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Вихованці мають знати і розуміти:

поняття «мода» та «стиль»;

про минулі дієслівні часи;

перелік професій;

що таке тіло та мозок людини;

FuturePerfect/FutureContinuous;

які бувають вили злочинів;

ступені порівняння прикметників;

компютерну лексику;

види транспорту для подорожі;

назви грошових одиниць;

види музики та видатних зірок сцени;

прізвища відомих письменників.


Вихованці мають вміти і застосовувати:

описувати одяг, кумира за фотознімком;

розповідати про цікаві події з минулого, про своє дитинство;

написати анкету для працевлаштування;

спілкуватися з лікарем, пояснювати свої скарги;

розповідати про плани на майбутнє;

розповідати про друзів;

описувати місце перебування;

розповідати про книжкові вподобання;

розповідати про життєві цінності.


Вихованці мають набути досвіду:

  • активного слухання;

  • формулювання монологічного та діалогічного мовлення;

  • ведення дискусії, толерантного спілкування;

  • толерантного ставлення до поглядів та ідей інших безконфліктного вирішення проблем;

  • застосування різних вправ;

  • критичного читання текстів;

  • формулювання запитань;

  • створення розповідей.



Вищий рівень, перший рік навчання

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Розділ, тема

Кількість годин

теоретичних

практичних

усього

  1. Вступ. Introduction.

2


2

  1. Слава. Fame.

6

14

20

  1. Проблеми. Problems.

8

14

22

  1. Звичаї та традиції. Customs and traditions.

8

14

22

  1. Вихідні та туризм. Holidays and tourism.

8

14

22

  1. Стосунки між людьми. Relationships.

6

14

20

  1. Здоров’я. Health.

6

14

20

  1. Приголомшливі історії. Tall stories.

6

14

20

  1. Змінюємо світ. Change the world.

8

14

22

  1. Споживання. Consumerism.

6

14

20

  1. Культура. Culture.

8

14

22

  1. Підсумок. Result.


4

4

Разом

72

144

216


ЗМІСТ ПРОГРАМИ


  1. Вступ. Introduction. (2 год.)

Теоретична частина. Правила безпеки життєдіяльності для гуртківців. Правила роботи групи. Ознайомлення гуртківців з програмою, змістом та завданнями на навчальний рік.

  1. Слава. Fame. (20 год.)

Теоретична частина. Розмовляємо про дружбу та друзів. Work in pair. Verb patterns (accuse, afford, beg, blame, etc.) Теперішні та майбутні часи. Present and future tenses. Життєві події. Stages of life (be an adult, be an infant, be a toddler, etc.) Минулі часи. Past tenses. Відомі люди. Personality adjectives (bad-tempered, bossy, caution, etc.). Compound adjectives (easy-going, hard-working, etc.). Past Perfect Simple / Past Perfect Continuous. Особистий простір. Граматика: used to/would. Прикметник у реченні. Блогери. Зірки блогів.

Практична частина. Читання: “Life events”. Активне слухання. Троє спікерів розказують про життєвий досвід. Діалоги за темою. Друзі та дружба. I can talk about friends and friendship. Створюємо інформацію для блогів. Практика вживання слів (celebrities, free press, privacy laws, etc.), виразів (be in the public eye, invade someones privacy, sue for libel, etc.), граматичних структур (used to and would). Проведення рольових ігор: «Який я знак зодіаку?», «Гороскоп», “Which animal are you?” та комунікативних вправ: “Which qualities…”, “Why you were exhausted?”.Work in pairs. Ділове листування. Робота з портфоліо.


  1. Проблеми. Problems. (22 год.)

Теоретична частина. Це зводить мене з розуму.Describing feelings (alarmed, amused, anxious, etc.). Idioms. Pesent Continuous. Ступені порівняння прикметників. Зберігаємо спокій. What to do in a crisis. Інфінітив та герундій. Прийменник+іменник. Фрази для запам’ятовування (in the end, in time, etc.)

Практична частина. Описуємо, що трапилося на фото. Складаємо ідіоми. Активне слухання. Слухаємо чотирьох промовців і відповідаємо на запитання. Keep calm! Фонетичні вправи. Listening Strategy. Вікторина. “Are you confrontational?”. Проведення рольових ігор, комунікативних вправ: «Розслідуємо злочин», «За вами слідкують». Граматичні вправи. I can use infinitives anding forms. Вміння дискутувати. Дебати: чи потрібно збільшити кількість камер спостереження? "Cycle thieves: we are watching you”. Висловлюємо свою думку. Робота з портфоліо.


  1. Звичаї та традиції. Customs and traditions. (22 год.)

Теоретична частина. Мова тіла (bite your fingernails, bow your head, etc.) Соціальні навички. Модальні дієслова. Одного разу в Римі. Модальні дієслова минулого часу. Американська англійська (film, flat, tap, etc.)

Практична частина. Активне слухання. Human sounds. Вікторина: “International social skills: have you got them? . Читання: ”The kite runner” Уривок з американського роману. Граматичні вправи (modals). Підготовка презентації за темою. Пишемо пост у блог. Робота з портфоліо.


  1. Вихідні та туризм. Holidays and tourism (22 год.)

Теоретична частина. Види відпочинку(adventure holiday, beach holiday, etc.) Майбутні часи. Антарктика. Умовні речення майбутнього часу. Прислівники + фрази.

Практична частина. Розповідаємо про свій незабутній відпочинок. Вікторина: “What type of holiday should I go on?”. Активне слухання: діалоги за темою. Граматичні вправи (Future continuous and future perfect continuous). Гра: «Завзятий мандрівник». Читання: «Подорожі онлайн». Рольові ігри. Обираємо готель. Лист-скарга. Робота з портфоліо.


  1. Стосунки між людьми. Relationships. (20год.)

Теоретична частина. . Родинні зв’язки. Relating to people (admire, adore, envy, etc.) Заперечні мовні структури. Сімейна конкуренція. How to talk to teens. Квантифікатори (both, each, few, etc.) Фразові дієслова (run into, etc.).

Практична частина. Практика вживання слів, виразів, граматичних структур. I can use articles and quantifiers. Проведення рольових ігор, комунікативних вправ. Читання: «Як розмовляти з підлітками». Активне слухання. Слухаємо, як тінейджер розповідає про стосунки. Читання: «Кохання у повітрі». Даємо оцінку дружнім стосункам. Описуємо фото. Твір про дружбу. Робота з портфоліо.

  1. Здоров’я. Health. (20 год.)

Теоретична частина. Наука про їжу ( dairy products, fizzy drinks, poultry, etc.). Здорове харчування. Пасивний стан. Підтримуємо форму. Пасивний стан (продовження). Складені прикметники (mind-blowing, well-known, etc.).

Практична частина. Активне слухання: чотири чоловіка розмовляють про їжу. Keeping fit. Вікторина: «Фаст-фуд». Граматичні вправи(the passive). Рольова гра: «У лікаря». Діалоги. Читання: “Junk food”. Висловлюємо думки. Presenting opinions (Theres no doubt in my mind thatIt’s perfectly clear that…) Стаття на шкільний веб-сайт за темою. Робота з портфоліо.


  1. Приголомшливі історії. Tall stories. (20 год.)

Теоретична частина. Правда та брехня (cheat, disguise, distort, etc). Правильні речі. Пряма мова. Міські легенди Багатозначні дієслова. Іменник+прийменник.

Практична частина. Вікторина: “Do you always know what the right thing to do is?”. Практика вживання слів, виразів, граматичних структур. Nouns and dependent prepositions. Граматичні вправи (reported speech). Проведення комунікативних вправ: «Медіа війни», «Кому можна вірити». Активне слухання: інтонація та значення. Urban legends. Читаємо новини. Презентація: зв'язок технології та злочину. Есе за темою. Робота з портфоліо.


  1. Змінюємо світ. Change the world. (22 год.)

Теоретична частина. Протест (hold a rally, shout slogans, etc.) Умовні речення: 2й та 3й типи. Хештег. Hashtag activism. Умовні речення. Шаблони дієслів.

Практична частина. . Описуємо фото. Практика вживання слів (censorship, corruption, disease, etc.), виразів (global warming, gender inequality, etc), граматичних структур (second and third conditional, mixed conditionals). Проведення рольових ігор. Work in pair. Ask and answer question with: What if…? Комунікативні вправи. “Hashtag activism – worth clicking on?” Активне слухання: двоє студентів виконують завдання. Ми різні. Співпрацюємо. Читання: “Making a difference”, “Voice of the community”. Спільне завдання. Discuss practical ways in which people can help to combat climate change. Висвітлюємо місцеву проблему. Робота з портфоліо.


  1. Споживання. Consumerism. (20 год.)

Теоретична частина. Шопінг (afford, budget, haggle, etc). Ставимо акценти. Безгрошів’я. Moneyless living. Дієприкметниковий зворот. Грошові ідіоми.

Практична частина. Граємо з нашими емоціями. Порівнюємо фото. Письмо у газету. Читання: Savvy shoppingАктивне слухання: четверо людей обговорюють вигідну покупку. Практика вживання слів (basket, checkout, delivery, etc.), виразів, граматичних структур. Проведення комунікативних вправ: “These people have lived without money. Could you?”, “Using money idioms”. Практика письма: лист у газету, вирішення проблеми. Робота з портфоліо..


  1. Культура. Culture(22 год.)

Теоретична частина. Драматичний театр.RADA. Нобелівська премія. The worlds first GPS. Я студент за обміном. Erasmus. Аборигени. Міжрасові відносини.

Практична частина. Практика вживання слів (aggressive, cooperative, independent, etc.), виразів (build confidence, feel uncomfortable, etc.), граматичних структур. Активне слухання: інтерв’ю як актори готуються до своїх ролей. ВВС радіо. Проведення рольових ігор (imagine you are going to study abroad), «Ковбої», комунікативних вправ: “Freedom Riders”. Обговорення проблеми: «Здорові міста». Читання: “The not-so-wild west”. Творчий проект. Робота в мистецтві. Робота з портфоліо.


  1. Підсумок. Result(2 год.)

Практична частина. Анкетування. Тестування. Підбиття підсумків роботи за півріччя, навчальний рік. Планування на наступний рік.



ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Вихованці мають знати і розуміти:

  • звертання вчителя та інших дітей англійською мовою;

  • висловлювання з теми та складені прикметники;

  • імена відомих блогерів;

  • ступені порівняння прикметників;

  • вирази пов’язані з мовою тіла;

  • американську англійську;

  • що таке дружба;

  • вирази пов’язані з людьми.


Вихованці мають вміти і застосовувати:

  • знання про друзів та дружбу;

  • описувати свої почуття;

  • знання щодо здорового харчування;

  • модальні дієслова;

  • порівнювати американську та британську англійську;

  • як зробити пост у блозі;

  • як складати лист-скаргу;

  • як аналізувати ситуацію;

  • як відстоювати свою думку;

  • як робити онлайн покупки.


Вихованці мають набути досвіду:

  • активного слухання;

  • участі в іграх та ігрових ситуаціях;

  • формулювання монологічного та діалогічного мовлення;

  • ведення дискусії, толерантного спілкування;

  • толерантного ставлення до поглядів та ідей інших безконфліктного вирішення проблем;

  • застосування різних вправ;

  • формулювання запитань;

  • вільного виконання практичних завдань, передбачених програмою;

  • критичного мислення на практиці;

  • застосування лінгвістичних технологій для створення власної промови;

  • ведення переговорів в ситуаціях повсякденного життя;

  • підготовки проектів та виступу перед аудиторією.







ЛІТЕРАТУРА

  1. Англійські мультфільми з субтитрами [Електронний ресурс] –Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=vGMTrlcjTWw

  2. Астафьева М. Д. Праздники для детей, изучающих английский язык / М. Д. Астафьева. – М. : Мозаика-Синтез, 2006.

  3. Бабенко Н. А. Англійська мова в 2-5 класах спеціалізованих шкіл: діагностика, дидактичні матеріали / Н. А. Бабенко. Харків: Основа, 2007. 176 с.

  4. Бабенко Т. В. Методика навчання англійської мови в початковій школі / Т. В. Бабенко. К. : Арістей, 2005. 218 с.

  5. Впровадження мовного портфоліо для підвищення мотивації вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] – Режим доступу:

https://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/28165/

  1. Граючись учимось. Англійська мова: Програма та методичні рекомендації / С. Гунько, Л. Гусак, З. Лещенко та ін. – К.: Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2013. – 88 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).

  2. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: підручник / С. Ю. Ніколаєва. К. : Ленвіт, 2002. 328 с.

  3. Мілютіна З. Т. Впровадження інтерактивних технологій навчання на уроках іноземної мови / З. Т. Мілютіна. К., 2005. С.49-51.

  4. Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. – К.:Видавничий дім «Освіта», 2013.

  5. Навчальні програми з позашкільної освіти. Науково-технічний напрям /за ред. Шкури Г. А., Ніколайко Н. Ю., – К. : УДЦПО, 2018. – В. 3. – 117 с.

  6. Навчальний серіал англійською London Central Episode 1 Arrivals [Електронний ресурс] – Режим доступу:https://www.youtube.com/watch?

v=gJooaaZNZHs&list=PLZwUC1tATQdxtGo0j9aPfXKm_9ULs3dMA

  1. Огієвич О. Дидактична гра шлях до підвищення якості навчання і виховання учнів / О. Огієвич, 2005. 83 с.

  2. Положення про позашкільний навчальний заклад (від 06.05.2001 №433; зі змінами від 27.08.2010 №769)

  3. Програма «Англійська мова» Л. Токаренко. Навчальні програми з

позашкільної освіти/Заг. ред. Н. І. Савенко, О. В. Биковська. - Х., 2013.

  1. Програма «Сходинками до англійської» О. Осадча. Навчальні програми зпозашкільної освіти/Заг. ред. Н. І. Савенко, О. В. Биковська. - Х., 2013

  2. Про позашкільну освіту [Електронний ресурс]: Закон України від 22 червня 2000 року No 1841-III // ВЕРХОВНА РАДАУКРАЇНИ. Законодавство України: офіційний сайт. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1841-14/page, вільний (дата звернення 23.02.18). –Назва з екрану

  3. Скорнякова М. Є. Сучасні методи викладання англійської мови. / М. Є. Скорнякова, 2005. С. 2-12.

  4. 130 ігор для уроків з англійської мови / М. В. Бондар, О. В. Бондар, О. В. Карпенко, М. В. Пащенко, Т. В. Погарська. – Х.: Вид.група «Основа», 2004.

  5. Черняков О. Вивчення англійської мови через гру/ О. Черняков // Початкова школа. – №4. – 2002.

  6. Шевченко Е. Б. Використання інтерактивних технологій для розвитку пізнавального інтересу на уроках англійської мови / Е. Б. Шевченко, 2005. С. 4-6.

  7. Шустваль С. Г. Гра на уроці англійської мови як засіб підвищення і пізнавальної активності школярів/ С.Г. Шустваль // Початкова школа. – №7. – 2011.

  8. E.Walker, S.Elsworth. Grammar Practice for advanced students with key/Edinburgh:Longman,2000. – 204.

  9. E.Walker, S.Elsworth. Grammar Practice for elementary students with key/Edinburgh: Longman, 2000. – 172.

  10. E.Walker, S.Elsworth. Grammar Practice for intermediate students with key/Edinburgh:Longman,2000. – 168.

  11. E.Walker, S.Elsworth. Grammar Practice for pre-intermediate students with key/Edinburgh:Longman,2000. – 174

  12.  English for Life Beginner Class Audio CDs (1-3). Oxford University Press, Tom Hutchinson

  13.  English for Life Elementary Class Audio CDs (1-3). Oxford University Press, Tom Hutchinson

  14. ExtraEnglish from BBC [Електронний ресурс]: – Режим доступу:https://www.youtube.com/watch?v=k89GFi_Eyg&list=PLdYSWqTrWP2jyqWIdjsATbrb11uN_BMrF –Назва з екрану

  15. Tim Falla, Paul A Davies, Jane Hudson. – Solutions Intermediate. Work Book, 2nd edition/– OXFORD University Press, 2011.- 128p.

  16. Tim Falla, Paul A Davies, Jane Hudson. –Solutions Intermediate. Student’s Book,2nd edition with audio CD and DVD /– OXFORD University Press, 2012.-122p.

  17. Tim Falla, Paul A Davies. – Solutions Upper-Intermediate. Work Book, 2nd edition/– OXFORD University Press, 2013.- 147p.

  18. Tim Falla, Paul A Davies. – Solutions Pre-intermediate. Work Book/– OXFORD University Press, 2017.- 162p.

  19. Tim Falla, Paul A Davies. – Solutions Upper-Intermediate. Student’s Book, 2nd edition with audio CD and DVD/– OXFORD University Press, 2013.- 120p.

  20. Tim Falla, Paul A Davies. –Solutions Pre-intermediate. Student’s Book,3rd edition with audio CD and DVD /– OXFORD University Press, 2017.-144p.

  21. Tom Hutchinson.- English for Life. Elementary.Students book./OXFORD University Press, 2011.- 122 p.

  22. Tom Hutchinson. - English for Life.Elementary.Work book./OXFORD University Press, 2011.- 96p.

  23. Tom Hutchinson. – English for Lifeeginner. Students book..OXFORD University Press, 2007.- 128p.

  24. Tom Hutchinson. – English for Lifeeginner. Work book..OXFORD University Press, 2012.- 84p.






Додаток 1

Poзробкa "English language portfolio"

Автор: Хоменко Тетяна Федорівна


I. Language Passport

My photo

All about me!

Name:

Date of birth:

Age:

Place of birth:

I am in my... year of English.

My English teacher's name:


ІІ. Language Biography


Listening I can...

understand and follow orders and instructions.

connect what I hear to a picture, object, diagram, etc. x understand familiar words

and simple phrases about myself, my family, my friends, my hobbies, etc.

hear / understand the main point in short, clear, simple messages and announcements.

understand and find important information from short recorded passages about everyday matters.

understand simple questions about me and my experiences.

understand other people when they speak slowly and clearly.


Reading I can...

connect words to pictures.

choose words from a list to complete short texts.

understand and follow simple instructions.

understand simple texts about other cultures.

understand familiar names, words and very simple sentences, for example on

notices and posters.

find specific, predictable information in simple everyday material such as advertisements, leaflets, menus and timetables.

understand short simple letters.


Speaking I can...

greet other people and introduce myself.

ask and answer simple questions about familiar topics (e. g. people, daily routines, habits, what I do in my free time, etc.).

talk about what I can see in a picture.

sing a song.

have a conversation about topics I know.

give instructions.

respond to everyday situations (e. g. invitations, suggestions, directions, etc.).

talk about people in the past and past activities.

talk about my future plans.

talk about personal changes.


Writing I can...

write the names of countries, animals, sports, food, etc.

write short, simple sentences and paragraphs about my family, my daily routine, etc.

write a very simple personal letter, for example, describing myself and my friend.

write short, simple notes, postcards and stories.

write a short, simple poster, for example about my personal experiences